OBCHODNÍ PODMÍNKY

Upozorňujeme naše zákazníky, že obrázky u jednotlivých výrobků jsou pouze orientační.

Obrázky a popisky u zboží mohou mít pouze informativní charakter z důvodů nově formulovaných aktivních složek či z důvodu změny vnějšího vzhledu obalu.

Do zahraničí nezasíláme, pouze v rámci ČR.

 

Jak nakupovat

Zde naleznete mnoho užitečných informací. Když Vám něco nebude jasné, zavolejte na naše telefonní čísla nebo nám napište. Jsme kdykoli připraveni zodpovědět Vaše dotazy. Pokud se Vám z nějakého důvodu nebude chtít nakupovat přes náš elektronický obchod, máte stále možnost objednávat telefonicky na čísle 776 816 871 nebo e-mailem: ondrickova@ve-pa.cz.

Objednávání zboží je u nás jednoduché.

Zboží můžete objednat:

  1. On-line, prostřednictvím internetu www.droggi-shop.cz.
  2. Telefonicky či osobně na adrese: Ondříčkova 12, Praha 3, tel. 776 816 871
    Po telefonu jsme Vám připraveni odborně poradit a nevíte-li si rady, lze celou objednávku vyřídit i telefonicky 8.00 – 18.00 tel.: 776 816 871

Objednávka po internetu

  • Zaregistrujte se: klikněte na „REGISTRACE“ a vyplňte.
  • Vyberte si výrobek, který si chcete objednat a klikněte na „KOUPIT“.
  • Pro zobrazení objednaného zboží klikněte na „NÁKUPNÍ KOŠÍK“.
  • Kliknete na „OBJEDNAT“ zde zjistíte ceny za dopravu a dobírku.
  • Zkontrolujete si objednané výrobky a kliknete na „OBJEDNAT“.
  • Objednávka je odeslána a vyřizuje se. Následně Vám přijde potvrzující e-mail. Pokud Vám tento e-mail nepřijde, zkontrolujte, jestli jste nezadali při registraci špatnou e-mailovou adresu. Jestliže je e-mail v pořádku a potvrzení objednávky Vám přesto nepřišlo, prosím kontaktujte nás na našem e-mailu: ondrickova@ve-pa.cz nebo telefonicky 776 816 871.

Nadstandardní požadavky budou řešeny individuálně.

Dodání zboží

  1. Osobní odběr na adrese: Ondříčkova 12, 130 00 Praha 3.
  2. Zásilkovou službou PPL při objednávce do 40 kg.
  3. Zásilkovou službou PPL SPRINT (paletový odběr) od 40 kg do 100 kg.
  4. Zásilkovou službou ULOŽENKA

Platební podmínky

Cena dopravy
od 0 kg do 20 kg doprava zásilkovou službou Uloženka – 89,- Kč
od 0 kg do 40 kg doprava PPL – 99,- Kč
od 40 kg do 100 kg PPL SPRINT (paletový odběr) – 499,- Kč
Cena dobírky 30,- Kč
Uvedené ceny jsou s DPH. Úhrada zboží bezhotovostním převodem na účet u ČSOB na číslo účtu 236597050/0300 – po připsání platby na náš účet bude zboží v nejbližším závozním dni dodáno. Platba hotově při převzetí v obchodě.
Na zboží zakoupené v e-shopu se již nevztahují další slevy, ani nelze uplatnit klubovou kartu TOP.

Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné podmínky pro nakupování prostřednictvím internetového obchodu www.droggishop.cz se řídí obchodním zákoníkem č.513/1991 Sb. ve znění pozdějších předpisů a dále se řídí níže uvedenými podmínkami. Tyto podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, prodejce) a kupujícího (zákazník).

Práva a povinnosti prodávajícího

  1. Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v nejbližším dnu rozvozu od objednání, pokud je zboží skladem. V opačném případě informovat kupujícího o délce dodací lhůty. Při převzetí zboží v provozovně prodávajícího při osobním odběru, obdrží kupující ke zboží daňový doklad.
  2. Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné.
  3. Prodávající si vyhrazuje právo změnit Obchodní podmínky prodávajícího.
  4. Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  5. Prodávající má právo od závazné objednávky odstoupit, stane-li se plnění nemožným, nebo nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 3 dnů od doručení písemného odstoupení od smlouvy.
  6. Platné Obchodní podmínky je prodávající povinen zveřejnit kupujícímu na stránkách prodávajícího www.droggi-shop.cz.

Práva a povinnosti kupujícího

  1. Kupující je povinen uvést celé jméno, správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží dodáno a telefonní číslo, které je důležité pro přepravní společnost PPL.
  2. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S konečnou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
  3. Kupující má právo stornovat odeslanou objednávku nebo vrátit nepoškozené a nerozbalené zboží obratem (ihned).
  4. Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 3 dnů od doručení písemné žádosti veškeré údaje o kupujícím z databáze vymazat.

Ochrana osobních údajů

Internetový obchod si váží Vaší důvěry a zavazuje se, že bude chránit Vaše data, která musela být uvedena při realizaci objednávky. Vaše data nebudou v žádném případě poskytnuta třetí osobě. Vaše data mohou být využita pouze provozovatelem internetového obchodu a to pouze pro účely provedení nezbytných účetních operací a přímé komunikace s Vámi.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu: ondrickova@ve-pa.cz
  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Závěrečná ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
  2. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či poštovného uvedenou v katalogu internetového obchodu, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.
  3. Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavce 1 obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl.